Concrete Jungle Juice – кодът на DaVinci

Наредете ме, но наистина в масовия случай подминавам всякакви нови хип-хоп изпълнения (от вече няколко години)… Ми нямам им много вяра! Underground, overground – надушвам лекoто разочарование в аванс без дори да съм ги чула. Обичам си онзи хубав, макар и младежки спомен и дух, който преди хип-хоп музиката имаше за мен… и гледам да си го пазя. Та така, имам си причини, но този DaVinci има шансовете да ме разубеди.

Добре че нещо ме бутна да натисна “Play”. И бум! Як, много мощен, много old school, но не изкривен, а ясно доставен от настоящето. “Concrete Jungle Juice” e американска хип-хоп лешникотрошачка – звучи много “BAD” (в онзи тежкарския, мазен смисъл на думата), но и ужасно “GOOD” (знаете в кой смисъл).

Та, ако някой има невинни и не чак толкова невинни младежки хип-хоп спомени, може да се подмаже на носталгията си с:

Vodpod videos no longer available.

Чухте ли го накрая да казва… “добре”?

“Concrete Jungle Juice” е от дебютния албум на DaVinci (aka J. DaVinci) “The Day The Turf Stood Still

Like This!

One thought on “Concrete Jungle Juice – кодът на DaVinci

Leave a Reply

