Natural Self подпалва Sofrito ремикси

SofRRrrrRRrrRRrRRrrRito! Did it again…

И като ме е напекло хубавото слънчице навън (за 15-те минути извън офиса) и като съм се замислила вече за бирички на припек, бенч партита, морски градини, мараня и пясък в косите…

Та мисля си и си слушам, слушам си и си мисля: Natural Self си го бива, колкото и да сме го слушали, слушали, слушали… Сега се е замесил със Sofrito Specials и ги е забъркал едниии студийни магии върху тежки афро тракове. Трополящи и пулсиращи перкусии в компанията на винтидж ритми и модерно клубно отношение.

Бях си изтеглила ТОЗИ МИКС още миналата седмица, ама студът явно ме спираше да си го пусна. Е, днес го направих и ме порази тропическа треска.

12″ сингълът “Fire The Body Remixes” на Natural Self още няма обявена дата на излизане, но вече е ясно как ще звучи:


Leave a Reply

