Да хвърлим едни зарове с Fujiya & Miyagi

Първо по името реших, че това ще да е нещо азиатише…

После пък ме хванаха заровете… Хипнотизирах се!

Vodpod videos no longer available.

Fujiya & Miyagi – ‘Ankle Injuries’

А после проверих Myspace профила на Fujiya & Miyagi и се оказа, че ми харесват ужасно много по някакъв странен начин, който ми е трудно да опиша. Със сигурност не са новост, защото ги има от 2000 година насам, но явно съм се крила от тях!?

Звукът им е някак особен и точно това хваща много силно, защото е премерено лежерен, но както те унася, така и не ти позволява да оставиш неподвижни минимум две кости. Текстовете също са забавно лаконични и си струва да си ги имаш за всеки случай във фонотеката. Аз ще запълня пропуска…

Leave a Reply

