Slumdog Millionaire and M.I.A.

Простете невежеството ми, ако ще кажа нещо старо, но по стечение на обстоятелствата и ред други неща, едва сега отдадох внимание на списъка с носителите на награда Златен глобус 2009 (който все пак не е по-стар от 2 дена към настоящата дата) . Просто киното рядко занимава размислите ми в превес, но не е лошо да си запознат с признатите в кинолентовите си начинания. Та тъй като непознатият за мен досега “Slumdog Millionaire” определено е повел в класирането с призове в 5 категориите: Най-добър филм, Най-добър режисьор (Дани Бойл), Най-добър сценарист (Симон Бофоа)  и Най-добър композитор (А. Р. Рахман), нямаше начин и аз да не го отлича с внимание. Пък и музика щом е намесена, то се знае…

Та на фон върви по Нова “Стани богат”, аз проучвам Slumdog Millionaire и попадам на впечатляващо официално при това съчетание от сюжет и озвучение на любимката M.I.A. с “Paper Planes” (DFA Remix). Вярно е, че тя къде за радост, къде не толкова, придоби голяма популярност и всъщност в това няма нищо необичайно…

Та ето стръв, пък ще чакаме да видим и рибата дали ще ни се услади скоро на екран (голям, малък – както дойде).

Vodpod videos no longer available.

Leave a Reply

