Аз и Ти търсим музика за ден рожден!?…

Дали ще съм аз, или ще си ти – няма значение!

И аз, и ти трябва да чуем това, което иде да ни се предложи от Me&You и няма нужда поводът да е рожден ден, за да го потърсим…

Достатъчно е нагласата да е подобна – като за сцепващо парти, защото те (Me&You = Robert Luis & TM Juke) ще ни донагласят, даже направо довършат, както си трябва с предстоящото си издание “Music For Birthdays”.

Ревюто в Etch Shop за тази нова компилация от 21 разбиващи ремикси е изродски яко и е почти задължително да му обърнеш немалко внимание тук.

Истински и напълно задължителното обаче е, да запазиш основното си количество внимание за видеото отдоле, защото то вече е с коментар тип “SPEECHLESS”!

2 thoughts on “Аз и Ти търсим музика за ден рожден!?…

  1. eee moga samo da kaja , che zajaliavam, che ne me svetna za tva predi rojdennia mi den baby…:)
    i otkoga simpatiagata prinz Charlz e kralia na burgerite ?

  2. ае кат набарате таз музинка да ви наемем, да ми пейте на ушенце ;

Leave a Reply

