Крива на Madonna!?…Ъ?

Не, това не е някакво настроение на легендарната Madonna, в което е достатъчно крива, та да се появи подобен термин! Съмсем случайно, преглеждайки ежедневния бълвоч от поп новини ми попадна такава, в която Dr. Peter van Ham – анализатор на отбраната към НАТО – обяснява как небезизвестният Северноатлантически съюз има нужда от реформи и в тази връзка като достоен пример за подражание посочва Madonna.

Дотук добре, има си логика в подобно заключение – то си е и обосновано: При положение, че Madonna e способна да се променя, видоизменя и наглася винаги в услуга на търсенето, та даже, бих казала, е почнала сама да го създава – всичко си е съвсем в реда на нещата… Не съм от върлите фенове на Madonna и в тази връзка няма да си натрупвам гнева на милиарди поклоници на тази Светица (бел.р. аналогичното име, представено в християнството). Тази “религия” – култът към Madonna – има своите дълбоки устои и основи, които искрено уважавам и не ще посмея да ги накърня…

Но друга ми е мислата…Откъде се пръкна това “крива на Madonna”!? И аз се сепнах, след като с изумление научих, че сме пропуснали тази важна точка по предмета Основи на макро и микроикономиката. Оказа, че бизнес анализаторите си имали такъв термин, който е наречен на името на поп иконата…

“What the fuck!?”, си казах аз…

Преводът може и да е грешен, така че преминавам на оригиналното Madonna-curve, което според пресветИте бизнес анализатори (не смея да ги оспорвам) би следвало да значи: “Способността да се адаптираш към нови парчета, оставайки през това време верен на собствените си принципи.”

Както вече казах, не мога да давам оценки за Madonna, защото съм твърде повърхностен неин познавач, но едно истинско “ЕВАЛА!” от мен!

Като се замисля, някой ден в крайна сметка това най-вероятно ще влезе и в нашите учебници по Основи на микро и макроикономиката…

Leave a Reply

